"לא אחזור לאחור, ולכן כל שנה חדשה תהיה תמיד טובה מהקודמת"

שנה טובה

לצמד המילים "התחלה חדשה" יש משמעות עמוקה עבור נשים שורדות זנות. כך כתבה לנו שורדת הבוקר:

״כל אחת מאתנו השורדות הצליחה בשלב מסוים של חייה להשאיר מאחור עולם אפל, הרסני ואלים. 'לצאת לחופשי' מתעשיית המין זה אומר למצוא עבודה נורמטיביות, ליצור מעגל חברים, לבנות בית, לפעמים גם לתרום לקהילה שנעזרתי, כשהייתי צריכה. אני גאה בדרך שעשיתי.
עדיין, שום דבר לא פשוט. אומרים שאי אפשר להיכנס לאותו נהר פעמיים, כי המים מתחלפים כל הזמן. המשפט הזה נכון במיוחד, אם נכנסות לנהר כשמזרימים אליו שפכים מזהמים. את המחיר הנפשי על מה שקרה לי, אשלם כנראה כל החיים. דווקא בגלל זה, חשוב לומר שוב ושוב את המילים 'התחלה חדשה', 'תקווה חדשה', 'דף חדש'. לא אחזור לאחור, ולכן כל שנה חדשה תהיה תמיד טובה מהקודמת.
מאחלת את אותו הדבר לכל אחיותיי ששרדו את תעשיית המין, לכל מי שעדיין מחכה לצאת משם, ולכל מי שתמכו ועדיין תומכים בנו השורודת.״

הכתבה הזו, שיזמה קבוצת שורדות, מספרת גם היא סיפור של התחלות חדשות וממלאת אותנו תקווה לשנה החדשה.

כתיבת תגובה

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »

אז מה עשינו השבוע? #126 | 27.7.23 – 23.7.23

היום הארצי למודעות לנזקי הזנות התקיים לראשונה ב-24/7 וצוין במספר אירועים ייעודיים: סיור אודיו במרחב החברתי (מועדון הפוסיקט לשעבר), הקרנה הסרט "זונה כמוני" בסינמטק ת"א, אירוע הנצחה לקורבנות הזנות ב"בית מרים- הבית לשיוויון מגדרי"

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!