אז מה עשינו השבוע? #22| 7-13.3.21

השבוע ציינו ברחבי העולם את יום האישה בינלאומי שחל ב8/3. שמחנו ששידורי דמוקרטיוי בחרו, כחלק מיום השידורים המיוחד להקרין גם את הסרטון שלנו "כמה זה 26,500 פעמים ביום?" ולהעלאות מודעות לכמות הפעמים בה מנצלים נשים בזנות בישראל ביום, כל יום.


כמדי חודש, נפגשנו עם חברות הקואליציה למאבק בזנות, התעדכנו בעשייה ובהתמודדות השוטפת של כולנו ודיברנו על שיתופי פעולה קיימים ועתידיים למניעת הסחר בנשים.

הקואליציה למאבק בזנות

קיימנו הרצאות בפני 100 חניכות וחניכי מכינת עמיחי וחניכות מכינת לפידות, דיברנו על תופעת הזנות בישראל ובעולם, ניפצנו מיתוסים, סיפרנו על חקיקת חוק איסור צריכת זנות ומעני שיקום וסיוע בישראל.

המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות מתרחב!! אחרי קריאת מאות קו"ח שהוגשו, מיונים וראיונות רבים שקיימנו, אנחנו גאות להציג בפניכם.ן את הנשים המוכשרות שמצטרפות אלינו:

אוסנת חיטרון– מנהלת קשרי ממשל. אוסנת היא עו"ד, בעלת תואר ראשון במשפטים באוני' העברית ותואר שני במשפט ציבורי באוני' ת"א, היא מגיעה אלינו אחרי שנים של עבודה משמעותית במשרד המשפטים ובפרקליטות, היא בעלת יידע בקידום חקיקה, קידום מדיניות ומיצוי זכויות.

ענת יורובסקי– דוברת. ענת בעלת ניסיון כעיתונאית משפט ורווחה בירושלים וגם ברמה הארצית, ענת גם היתה דוברת במשרד ממשלתי ובעלת תואר ראשון בתקשורת ועיתונאות.

נאחל לכן המון הצלחה! מצפה לכולנו עשייה משמעותית רבה!

והמשכנו כמובן בעבודה השוטפת עם שורדות זנות, ארגוני השטח, הממשלה, הכנסת והתקשורת במטרה לצמצמם את הזנות בישראל ולהיות כאן למען א.נשים במעגל הזנות.

שלכן ושלכם,
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

עקבו אחרינו והצטרפו למאבק >>>

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!