אז מה עשינו השבוע? #14 | 10-15.01.21

לקראת דוח הסחר הבינלאומי לשנת 2021 הגשנו לשגרירות האמריקאית סקירה מקיפה על סחר בנשים לזנות בישראל. בסקירה הצגנו את האתגרים בתחום, הצבענו על כשלים משמעותיים בכל הנוגע לזיהוי קורבנות סחר ובכל ולאכיפה כלפי הסוחרים והתייחסנו גם לצרוך בהרחבת המענים לקורבנות והתאמתם לצרכיהם.

בעקבות בקשת חופש מידע שהגשנו קיבלנו ממשרד המשפטים מידע מפורט לגבי נתוני העמדה לדין, עסקאות טיעון והרשעה בעבירות נלוות לזנות בארבע השנים האחרונות. אנו מנתחות את המידע הרב על מנת ליצר בסיס נתונים לבחינת המדיניות בתחום.

 

קיימנו פגישת עבודה עם המוקד לפליטים ומהגרים. שוחחנו על הקשיים שאנחנו והם מאתרים בכל הנוגע להכרה וסיוע לקורבנות סחר וסיכמנו לפעול במשותף בנושאים אלו.

 

 

והמשכנו כמובן בעבודה השוטפת עם שורדות זנות, ארגוני השטח, הממשלה, הכנסת והתקשורת במטרה לצמצמם את הזנות בישראל ולהיות כאן למען א.נשים במעגל הזנות.

שלכן ושלכם,
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

עקבו אחרינו והצטרפו למאבק >>>

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!