אז מה עשינו השבוע? #13 | 3-9.01.21

יחד עם ארגוני הקואליציה למאבק בזנות נפגשנו עם אלה בר דוד, אשר מרכזת את המענים לאוכלוסיות בזנות בזרוע העבודה. סקרנו את המענים והנהלים המיועדים ליצירת אלטרנטיבה תעסוקתית איכותית עבור אוכלוסיות בזנות, שוחחנו על התאמות נדרשות נוספות וסיכמנו על המשך עבודה משותפת בכל הנוגע לתעסוקה לאוכלוסיות בזנות.

 

קיימנו פגישת עבודה עם מנהלת תחום זנות ורמ"ט מנהל תקון במשרד הרווחה. שוחחנו על האתגרים שעומדים בפנינו ביצירת אמון מול אוכלוסיות בזנות, הגעה לנשים נוספות ומדידת האפקטיביות של השירותים הניתנים.

 

השתתפנו במפגש שיזמה קרן שוסטרמן לכלל השותפות והשותפים בשדה הסיוע לאוכלוסיות בזנות. במפגש הצגנו את עבודת המטה והקואליציה למאבק בזנות, את המענים הפועלים, ואת המענים שחסרים כיום בשטח.

 

ני מקווה שנזכור את השנה הבאה כשנה שבה עוד ועוד נשים יצליחו לצאת מהמעגל האכזרי של הזנות, ונתקדם עוד צעד להיות מוסריים ושוויוניים קצת יותר." אור אבו, מנהלת שותפה במטה בטור דעה שפורסם השבוע בגלובס.

 

ואם פיספסתם, סיכמנו בסרטון בפייסבוק את העשייה של המטה לשנת 2020, מוזמנות לצפות!

והמשכנו כמובן בעבודה השוטפת עם שורדות זנות, ארגוני השטח, הממשלה, הכנסת והתקשורת במטרה לצמצמם את הזנות בישראל ולהיות כאן למען א.נשים במעגל הזנות.

שלכן ושלכם,
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

עקבו אחרינו והצטרפו למאבק >>>

"עבור מי אתם מפיצים תעמולה? עבור תעשיית המין או האנשים שהתעשייה מנצלת?"

"חיבור נשים טרנסיות עם זנות זה טרנספוביה. אנחנו לא חפצים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגן על תעשיית המין- למטרות- רווח שלכם מפני ביקורת. זנות אינה חיונית לזהות טרנסית, והתנהגות כאילו היא כן מבלבלת בין תנאי הדיכוי שלנו למה ש'טבעי'."

קרא/י עוד »
המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות הוא ארגון חברה אזרחית שאינו ממומן על ידי המדינה. כל פעילותנו מבוססת לחלוטין על תרומות מגופים פרטיים. אנחנו מזמינות אתכם ואתכן לתרום כל סכום שמתאים לכם.ן על מנת לסייע לנו להמשיך בעבודתו. 
רוצים ורוצות להיות מעודכנים.ות בעשייה של המטה ובמצב החוק לאיסור צריכת זנות בישראל? 
הירשמו לניוזלטר ותהיו חלק מהמאבק!